Identiteta

Korporativna identiteta ali Corporate identity

Celostna podoba

Celostna podoba ali corporate identity

V angleščini se uporablja izraz “Corporate identity” in izhaja iz vojaških in verskih organizacij, ki so prve potrebovale in skrbele za svojo hierarhijo in izgled, ki je v osnovi poskrbel za red in urejenost sporočanja za dosego željenih ciljev. V mednarodnem prostoru se je uveljavil tudi termin “Corporate image” ali v slovenščini korporativna podoba oz. podoba organizacije. Najbolj uveljavljen izraz pa je celostna grafična podoba ali s kratico CGP.

Celostna grafična podoba je del identitete organizacije (npr. podjetja, izobraževalne ustanove, organizacije, dogodka, ipd.), ki jo sestavljajo realna identiteta organizacije, korporativne norme, obnašanje ter imidž. Za dobro delovanje podobe morajo biti odnosi med temi dejavniki usklajeni.

Realna identiteta

Sestavlja jo zgodovina in razvoj organizacije, stavbe, stroji, zaposleni, izdelki in storitve. Pod realno identiteto štejemo tudi vizijo, filozofijo, cilje in startegijo organizacije.

Imidž

Imidž je vse kar si o neki organizaciji ali blagovni znamki mislijo potrošniki. Imidž je avtomatski, tudi če ga ne gradimo, skozi celostno podobo in znamčenje pa ga lahko usmerjamo ali krojimo.

Simbolna identiteta

Je realna identiteta organizacije, prevedena na simbolno raven in je sestavljena iz verbalnih in grafičnih simbolov, črkopisa, barv in ostalnih likovnih elementov, ki jih uporabljamo pri grafičnih izdelkih. Celostna podoba je le en del simbolne identitete in vzpostavljanja celotnega imidža.

Obrazec za povpraševanje ni na voljo v tem brskalniku

Obrazec za povpraševanje je zaradi varnosti na voljo le v sodobnejših brskalnikih, kot so Google Chrome, Mozilla Firefox...

V kolikor nam želite poslati povpraševanje, lahko uporabite sodobnejše brskalnike in poskusite znova, oziroma nas kontaktirate direktno preko kontaktnih podatkov v nogi oziroma preko strani Stopite v stik. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Ustvarja Domdesign® v Sloveniji.