Standardi

Priročnik podobe

Večina celostnih grafičnih podob se konča brez ustreznih priročnikov, saj velja oblikovanje priročnika za delo, zahtevnejše od izdelave logotipa. Terja odličnost in malo grafičnih oblikovalcev je zmožno tega opravila, ki zahteva sistemskost in izjemno natančnost.

Znan tudi kot » The corporate identity manual, standard« je zakonik, ki opredeljuje pravila za uporabo grafičnih elementov blagovne znamke, da se ohrani njena vizualna in komunikacijska skladnost. V njem so opredeljene različne pojavnosti, zahtevana z uporabo različnih ozadij, njihovih okoljih, materialov in druge zahteve ob izvedbi. Namenjen je vsem, ki pri tvorjenju sporočila uporabljajo grafične elemente v priročniku.

Idealen priročnik vsebuje: 

  • Nagovor vodilnega v organizaciji, kar izkazuje spoštovanje pri opravljanju dela,
  • zapis osnovnih strateških izhodišč organizacije (vizija, filozofija),
  • komunikacijski sistem organizacije, kjer so našteta vsa bistvena komunikacijska sredstva (nosilci elementov CGP),
  • kazalo ali grafični meni, ki omogoča pregled nad vsebino,
  • osnovne likovne stalnice, te predstvljajo konstrukcijo likovnih struktur, opredelitev dovoljenih barv,
  • kombinacije osnovnih in izvedbenih elementov CGP v merskem sistemu,
  • osnovne tipografske mreže,
  • primere aplikacij elementov CGP na različnih tiskovinah, marketinških sredstvih, embalaži, transportnih komunikacijskih sredstvih, vse v merskem sistemu.

 

Knjiga podobe

V knjigi podobe je poleg navodil uporabe grafičnih elementov zapisan celoten postopek procesa izdelave in druge sorodne vsebine.

Barvna shema podjetja

Barva se uporablja za vzbujanje čustev in izražanje osebnost. Spodbuja povezovanje blagovne znamke in pospešuje diferenciacijo med njimi. 

Tipografija

Tipografija izhaja iz grških besed typos (oblika) in graphein (pisati). Opredelimo jo lahko kot niz črk ali znakov določene oblike, ki se razlikujejo po teži, slogu in velikosti. Sestavni element tipografije je pomen, ki ga lahko izražamo s tipografskimi spremenljivkami. Kot orodje vpliva na obliko in sporočilnost. Besedilu lahko doda razpoloženje, dramo, osebnost in ga naredi vizualno bolj privlačnega, kot podoba pa lahko posreduje določena sporočila na podzavestni ravni, z vizualnimi sredstvi podkrepi vsebino sporočila in omogoča gledalcu celovitejše razumevanje posredovanega sporočila.

Pravilna in napačna raba

Navodila za uporabo grafičnih elementov, spreminjanja razmerij in uporaba na različnih podlagah. 

Obrazec za povpraševanje ni na voljo v tem brskalniku

Obrazec za povpraševanje je zaradi varnosti na voljo le v sodobnejših brskalnikih, kot so Google Chrome, Mozilla Firefox...

V kolikor nam želite poslati povpraševanje, lahko uporabite sodobnejše brskalnike in poskusite znova, oziroma nas kontaktirate direktno preko kontaktnih podatkov v nogi oziroma preko strani Stopite v stik. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Ustvarja Domdesign® v Sloveniji.